نویسنده تلاش دارد تا «سرمایه عاطفی» را به مفهومی درونی و آرمان اصلی عرصه های تولید مبدل سازد و در پنج بخش اصلی تحت عناوین «نگاه مفهومی به عرصه های تولید»، «در زیستگاه تولید»، «در ساختار سازمانی»، «موسسه ای در میان گذشته و آینده» و «در ساختار داخلی» مسئله پیچیده عرصه های تولید را با پرداختن به عناصر و ایده های گوناگون واکاود.
مجید پسربچهی باهوشی است که دوست دارد معلم شود. این آرزو او را به دانشمند و استادی بزرگ در آینده تبدیل میکند.
مؤلف
دفتر نشر معارف (وابسته به نهاد نمایندگی مقام رهبری در دانشگاه)
تعداد صفحات
232
نوع جلد
رقعی (شومیز)
شابک
9789645316806
افزودن به مقایسه
تلفن تماس 09231703501 |
پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴