نویسنده تلاش دارد تا «سرمایه عاطفی» را به مفهومی درونی و آرمان اصلی عرصه های تولید مبدل سازد و در پنج بخش اصلی تحت عناوین «نگاه مفهومی به عرصه های تولید»، «در زیستگاه تولید»، «در ساختار سازمانی»، «موسسه ای در میان گذشته و آینده» و «در ساختار داخلی» مسئله پیچیده عرصه های تولید را با پرداختن به عناصر و ایده های گوناگون واکاود.
همانطور که پیرمرد در جلد قبلی به او آدرس داده بود، میرود پیش مهندس جعفری
نویسنده
علی صفایی حائری
ناشر
لیلة القدر
نوع جلد
شومیز
صفحات
۱۹۲
شابک
9789649309897
افزودن به مقایسه
تلفن تماس 09231703501 |
پاسخگویی: شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۹ الی ۱۳ و ۱۷ الی ۱۹ پنج شنبه ۹ الی ۱۴